Ustanovitev v letu 1969
Ustanovitev v letu 1969

Družba Sencor je bila ustanovljena leta 1969 na Japonskem. Danes nudi SENCOR čez 1000 vrst izdelkov v šestih skupinah in to v več kot 25 državah.

Več o družbi Sencor

 


Blagovna znamka Sencor

SENCOR je organizacija potrošniške elektronike, ustanovljena konec 60-ih let 20. stoletja, ki je v kratkem dosegla prestižen status na področju zvočnih tehnologij. V začetku 90-ih let je SENCOR postala blagovna znamka in tedaj se je nabor ponujenih izdelkov znatno povečal. SENCOR je znamka, ki povezuje japonsko tradicijo najnovejšega tehničnega razvoja, sodobne trende udobnega življenjskega sloga, začinjene s čustvenostjo, individualizmom in zabavo. Organizacija je znana po širokem naboru izdelkov, oblik, inovativnosti in prilagodljivosti.

SENCORJEVA ZGODBA

  • Podjetje je bilo ustanovljeno leta 1969 na Japonskem v času japonskega elektronskega čudeža.
  • Ime izhaja iz kombinacije japonske besede "sen", kar pomeni 1.000 in latinske besede "cor" - srce.
  • Logotip je črka "o" v obliki rdeče pike in simbolizira vzhajajoče sonce ter kakovost.
  • Filozofija znamke je usmerjena med ljudi ter ponazarja uslužnost, spoštljivost in kupcem prijazne izdelke.
  • 1972. Preboj s prvim večtračnim kasetnim predvajalnikom družbe SENCOR.
  • 70-ta leta 20. stoletja so bila v znamenju širjenja po Evropi in Aziji, Sencorjevi kasetni snemalniki postanejo velik uspeh v Veliki Britaniji.
  • Izjemni razvojni dosežki Sencorja omogočijo revolucionarne in povsem nove tehnologije - "povratna" funkcija kasetnega predvajalnika ali dvokasetni predvajalnik z možnostjo snemanja.
  • SENCOR predstavi nov izdelek - kasetni predvajalnik za avtomobile in postane vodilna znamka na tem področju.
  • Podjetje se v začetku 90-ih preseli v Evropo, logotip se spremeni
  • Po letih 2000 in 2010 se nabor izdelkov znatno poveča, SENCOR proizvaja zdaj pester izbor potrošniške elektronike in odkriva nove priložnosti ter proizvode.
  • Čedalje več poudarka se namenja obliki, barvam, zunanji podobi in neprestani inovativnosti.
  • Danes nudi SENCOR  več kot 1.000 vrst izdelkov v šestih skupinah in v več kot 25 državah.
  • Zgodba, začeta leta 1969 se nadaljuje. Nadaljuje v presežkih.

Zgodovina

Začetek

onas_1.jpgZgodba družbe SENCOR sega 20 let nazaj, še pred njen dejanski začetek. Japonska je bila soočena z izzivom ponovnega zagona svojega gospodarstva, opustošenega zaradi vojne. Ena možnost je bila državno podprt uvoz znanja iz Evrope in ZDA, v kar so Japonci investirali milijone dolarjev. Na obzorju se je pojavilo upanje za nov začetek - elektronika. Podjetjem, na trgu prisotnim že pred vojno (Panasonic, Hitachi, Sharp), so se pridružila nova - Sony, Akai, Sanyo, Aiwa in leta 1969 še SENCOR. Konec 60-ih, v času pretresov in revolucionarnih sprememb, je prišlo do obrata v razvoju dogodkov za Japonska in elektronska podjetja. Uvožene tehnologije niso zadostile potrebam na trgu, sledil je padec aktivnosti in revolucionarni zagon ciklusa lastnih japonskih raziskav in razvoja, odkrivanja novih tehnologij in novih izdelkov. Vse je bilo pripravljeno za začetek japonskega tehnološkega čudeža.

1969, leto, ki je vse spremenilo

onas_2.jpgAvtor Rob Kirkpatrick je leto 1969 označil za "leto, ki je vse spremenilo". Američani so stopili na Luno, Rusi so osvajali Venero. Rodil se je Internet - prvi računalnik je bil povezan v omrežje. Prišlo je do prve presaditve umetnega srca. Vojna v Vietnamu se je razbohotila, krepile so se protivojne demonstracije, vrhunec je doživel festival Woodstock.

Rodil se je punk.

...In v tem vrtincu dogodkov, sredi revolucionarnega in pretresov polnega časa je bilo na Japonskem ustanovljeno podjetje SENCOR. Znamka tisočih src (SEN je japonska beseda za 1000, COR je latinski izraz za srce). Vsakdo mora opraviti svojo nalogo z vsem srcem, sicer je to čas, v katerem ne more uspeti. Korajžno srce, želja in izvirna domišljija kot dodatek pregovorni japonski disciplini, delovni etiki in težnji k popolnosti. V logotipu se pojavi majhno rdeče sonce (črka "O"), pri čemer gre tudi za simbol Japonske, dežele vzhajajočega sonca. Za SENCOR pa je ta "rdeča pika" tudi zaveza: "Kakovost naših izdelkov bo kmalu primerljiva ostali prevladujoči eliti globalnih znamk" (takrat je to predstavljal Blaupunkt z njegovo legendarno modro piko v logotipu).

onas_3.jpg

1970-ta - širitev

V 70-ih letih minulega stoletja se je svet soočal z naftno krizo, a japonske elektronske družbe so rasle. Med njimi tudi SENCOR. Od začetka je bilo jasno, da znamka ve, kam hoče. Kakovost v elektronskem sektorju je bila potrebna, SENCOR pa je bil ciljno usmerjen, odlikovale pa so ga še druge lastnosti: inovativnost, raznolikost, drugačen dizajn, barve, unikatne značilnosti in razoložljivost, saj je že v začetku SENCOR v ospredje postavljal ljudi. Družba je začela izvoz po celi Aziji in v Evropo ter tako postopoma širila svoj trg. Kasetni predvajalniki in stereo naprave za avtomobile znamke SENCOR so postale prava uspešnica v Veliki Britaniji, hitro pa tudi drugod po Evropi. Največji Sencorjev revolucionarni uspeh pa je bil nasploh prvi, v marsikaterem pogledu tudi prodorni mejnik, snemalnik na več enot, predstavljen že leta 1972. Sencorjevi razvojniki so kmalu pripravili druge revolucionarne tehnologije, vključno z "povratno" funkcijo kasetnih predvajalnikov, dvokasetnih predvajalnikov, primernih tudi za snemanje ali Mobile Hi-Fi - eno od prvih prenosnih sistemov zvoka visoke kakovosti, ki ga je odlikoval sistem za zniževanje šuma Dolby NR. SENCOR je Evropi ponudil nove avtoradie ter predstavil popolnoma nov izdelek - avtoradio s predvajalnikom kaset.

Izdelki z dušo, izdelani s srcem

Tehnologija ni bila edina gonilna sila za idejo o Sencorju, pač pa je tu bilo še že omenjeno srce. SENCOR je želel, da ljudje uživajo v njegovi tehnologiji. Tako je bilo pomembno, da imajo izdelki izvirni in privlačen dizajn, so uporabniku prijazni in intuitivni, da jih v nasprotju s hladno eleganco odlikuje barvitost, ki omogoča kupcu individualizacijo in tvori povezavo med tehnologije in človekom. SENCOR je imel v tem času slogan Zakaj človek ne bi smel uživati v njegovih elektronskih napravah? Ta slogan velja še danes.

onas_4.jpg

1990-ta - premik v Evropo

V 90-ih letih je SENCOR postal evropska družba. Vodena iz Evrope, proizvajalci pa so prihajali iz azijskih in evropskih držav, srce pa je ostalo na Japonskem. Logotip Sencorja se je spremenil, a ohranja najboljše tradicije iz japonskega tehnološkega čudeža in stalno sledi razvojnemu načrtu, ki so ga zastavili ustanovitelji. Beseda se je spremenila, postala je manjša, vizija in želja pa sta ostali enaki. Temelji znamke SENCOR in njene začrtane smeri se odražajo v kombinaciji japonske tradicije in kakovosti ter evropske poslovne inteligence. Srce je spet na sprednjem sedežu. In če kdo pravi, da čustva ne spadajo v poslovni svet, se resnično moti.

Danes

onas_soucasnost.jpg

Raznolikost in inovativnost

Danes se SENCOR osredotoča na številne trende in postaja s tem ekskluzivna znamka na globalnem trgu. Najprej in najbolj daje poudarek na širok nabor izdelkov. Kakor je bilo že v 70-ih letih na Japonskem in širom sveta na začetku tretjega tisočletja (SENCOR danes ponuja izdelke v več kot 25 državah sveta, se sooča z vsemi aktualnimi izzivi in neprestano širi svoj nabor izdelkov, ki danes vsebuje že čez 1000 izdelkov v 6 kategorijah (potrošniška elektronika, tablice in telefoni, pisarniški izdelki, avto-elektronika, gospodinjstvo, zdravje in lepota), se tudi dandanes vsak mesec dodajajo vedno novi izdelki. Medtem ko druge znamke neprestano govorijo o inovacijah, jih SENCOR stalno vključuje v svojo ponudbo izdelkov.

Oblike in barve

Oblika izdelka je zelo pomembna. Pri izdelkih in njihovi embalaži. SENCOR nudi za določene kategorije izdelkov najširšo možno paleto barv. Barve se med sabo izjemno dopolnjujejo, tako je lahko vsak, ki kupi deset različnih izdelkov iste barve, npr. vijolične, prepričan da bodo imeli vsi isti odtenek. SENCOR se je odločil, da se bo znebil melanholičnih in konzervativnih bledih kuhinj in stanovanjskih prostorov ter jih nadomestil z barvitostjo in individualnostjo. Vsak človek lahko svojo osebnost poistoveti z določeno barvo. V tej točki se zrcali odnos človeka in elektronske naprave in se odrazi v funkcionalnosti, uporabniški prijaznosti in odlični storitvi ter dostopnosti. SENCOR se na področju cenovne politike drži načela Kakovost za primerno ceno - niti centa več! Embalaža izdelka je prav tako individualno usmerjena in nekonvencionalna, odraža pa točno vsebino, vključno s slikovno upodobitvijo.


Odprta galerija